3.8.10

Nggak Boleh Pacaran !

Joko kenalan sama cewek cantik yang bernama Upik di halte. Sambil nunggu bis yang lama gak juga datang, Joko ( dia jomblo abadi ) ngajak ngobrol cewek ini dengan pe-de mentok.

Joko : "Kamu punya pacar belum?"

Upik : "Dulu punya, tapi sekarang nggak punya.

Joko : ( dengan senyum yang nggak manis ) Ahh masa' cewek secantik kamu nggak punya pacar?"

Upik : "Bennner..! Habis aku nggak boleh pacaran sih."

Joko : "Kenapa ngga boleh pacaran?"

Upik : "Nggak tau lah, aku juga bingung."

Joko : ( sok jagoan ) "Kejam banget! Kamu kan sudah cukup umur, cantik. Siapa sih yang ngelarang? Orang tua? Kakak? Bos kamu? Biar aku yang hadapin. Keterlaluan!"

Upik : "Suamiku!"

Joko : ( bengong ) "ooh...??!"

4 komentar:

Shanty mengatakan...

Makasih kunjungannya... ceritanya lucu-lucu saya baca...

Anonim mengatakan...

One accessory that many pandora beads women consider a necessity is a handbag.

hangeng mengatakan...

Since pandora Jewelry gold accessories are trendy, stock up on golden hoop pandora sale earrings, long necklaces with fashionable pendants, and pandora charms rings with prominent centerpieces. cheap pandora charms Women’s accessories make your personality and creativity shine. pandora charms sale Update your look and pay attention to what you want your pandora charms 2010 look to be. Express yourself and put your personal discount pandora charms style to the fore through these catchy accessories and fashion finds. pandora charm They spice up any dress and give you that radiant glow.Costume Jewelry.Pieces of costume jewelry really fashion forward pieces that can make you stand out. They are beautifully crafted with stones pandora sale charms of different kinds, beads of various colors, and fashion forward styles. Costume jewelry may look a little too much when paired with a dress that already stands out. In order to balance the look, make sure to wear one with a simple dress or top.Handbags are charm bracelet pandora every woman’s best friend. Functional and aesthetically appealing, these fashion accessories come in different styles these days. Don’t just go for the generic black leather bag.

MangdulCell mengatakan...

Kadang cnd tw jg kt bthkn, gw salut sm empunya blog ini yg pny ide humor d blog.
moga sukses yah.....!!

Pengikut


Produk SMART Telecom